پوریانفر، رئیس برند و روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس، در حاشیه برگزاری کارگاه دو روزه روزنامهنگاری و تولید محتوا در بندر ماهشهر، این دوره آموزشی را یکی از مهمترین برنامههای مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی عنوان کرد و گفت: «توانمندسازی جامعه محلی و بهویژه اصحاب رسانه، نهتنها یک ضرورت اجتماعی بلکه یک سرمایهگذاری بلندمدت برای ارتقای جایگاه صنعت پتروشیمی در کشور است.»
او با تأکید بر اینکه رسانهها نقشی بیبدیل در نظارت عمومی، تنویر افکار و ایجاد ارتباط شفاف میان مردم، بنگاههای اقتصادی و نهادهای دولتی دارند، افزود:«اگر خبرنگاران و عکاسان از لحاظ مهارتی و کیفی ارتقا پیدا کنند، میتوانند ضمن کمک به اطلاعرسانی صحیح، در جلوگیری از خطاها و شناسایی نقاط ضعف احتمالی در صنعت نقش مستقیم ایفا کنند.
این موضوع در نهایت به حفاظت بیشتر از محیطزیست، افزایش دقت در خدمترسانی به جامعه محلی و تقویت برند سازمانی منجر خواهد شد.»پوریانفر بر اهمیت نقش رسانههای بومی و محلی در مناطق همجوار صنعت پتروشیمی تأکید کرد و گفت: «ما معتقدیم هر اندازه جامعه رسانهای منطقه توانمندتر باشد، صنعت نیز هوشمندتر، دقیقتر و مسئولانهتر عمل خواهد کرد.
رئیس برند هلدینگ خلیج فارس گفت :رسانهها بهترین شریک برای توسعه پایدار و نظارت اجتماعی هستند.»به گفته رئیس برند هلدینگ خلیج فارس، کارگاه دو روزه روزنامهنگاری با همین نگاه طراحی و برگزار شد و خوشبختانه با استقبال گسترده خبرنگاران از سراسر استان همراه بود. او افزود:«مشارکت خانه مطبوعات استان و کشور و همراهی منطقه ویژه اقتصادی بندر ماهشهر برای برگزاری این دوره ستودنی بود و نشان داد که این مسیر باید ادامهدار باشد.»
پوریانفر در پایان با اشاره به برنامههای آینده هلدینگ گفت: «این دوره، آغاز یک مسیر است. هلدینگ خلیج فارس در چارچوب مسئولیت اجتماعی خود برنامههای آموزشی و حمایتی بیشتری برای جامعه رسانهای و محلی در دستور کار دارد تا هم صنعت توانمندتر شود و هم جامعه محلی نقش مؤثرتری در توسعه پایدار ایفا کند.»


